Friday 22 February 2013

Kehendak Dia. Cara Dia ;)

pernah tak kita berusaha apa2 pun tapi tetap tak dapat seperti yang diinginkan? selalu terjadi kan?
itu perkara biasa yang dialami setiap makhluk bergelar manusia. ia terjadi tidak kira apa sekalipun.

yang selalu terjadi adalah CINTA. itu yang sering menimpa setiap insan tak kira lelaki mahupun perempuan.

yang aku nak kongsikan kisah aku, bila hendak bercinta ni. tak dinafikan memang ada niat nak bercinta macam orang lain jugak. tapi seringkali Allah beri aku ujian yang pelbagai dalam menempuh perkara cintan cintun ni.

memilih tu perkara biasa bila berkait dengan hal2 cinta ni dan dari pelbagai sudut. macam aku ni, ujian hati tu lagi banyak. bila aku mencari memeang takkan ada, TAPI bila aku buat tak endah tu mulalah berduyun tunggu respon dari aku. camne tu? >__<"

ada pulak bila aku dah sedia bagi komitmen, dianggapnya aku dengan dia tak sepadan (gitu pulak). =..=''
ada pulak bila aku nak fokus benda2 penting dikatanya aku pentingkan diri. camne lak? :)

last2, aku buat pendekatan mudah. berkawan, dan terus berkawan. jika ada jodoh dari Dia (jika diizinkanNya), aku terima seadanya. :)

*ada yang bagitau aku, mungkin ini cara Allah nak temukan aku dengan yang betul2 sesuai dengan aku* wallahulam ;)

No comments:

Post a Comment